Tema: Re: mob su navigacija
Autorius: Caponi
Data: 2011-09-16 12:22:43
Bijau, kad painioji Windows LIVE Mail su Windows Mail portuotu is Vistos - pastarasis yra grynas OE analogas ir puikiai bei iprastu budu veikia (lyginant su OE biski pasikeites spalvinis apipavidalinimas, laiskai saugomi atskirais failiukais kiekvienas, o ne dbx'uose, ko pasekoj tinkamas daiktas nemegstantiems trinti laisku :-), nera OE buvusiu apribojimu is binaru siunciamiems suskaldytiems failams, is minusu - nerodomas address bookas po folderiu medziu, bet prie to jau pripratau :-)), o WLM yra kazkokia bybiene, as teistveriau gal kokia valanda su juo ir padejau riebu kryziu.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi