Tema: Re: mob su navigacija \ ZTE blade
Autorius: Lcd
Data: 2011-09-17 14:38:03
Laiko panasiai kaip ir kiti androidai panasaus stiliaus. Manau kokios 5
valandos su navigacija turetu pralaikyti su maks ryskumu ekrano.
Spalvu kiekio mazumas tikrai nesijaucia. Ekranas nepalyginamai geresnis
(del rezoliucijos) nei visokie wildfire ir t.t.
Procesorius 600 mhz (labai lengvai turbinasi iki 700-800 mhz), bet
stabdziu ypatingu nesijaucia. Gal igo kiek leciau sukasi, bet man ji ir
taip nelabai patinka:) PEsciomis galima osmand naudoti.

530 kaip uz toki aparata yra tikra nebloga kaina, bet maciau ir uz 350
skelbimuose.