Tema: Re: tomtom navigatoriu skirtumai
Autorius: Arunas
Data: 2011-08-26 14:24:07
Kaip ir neturetu but problemu del zemelapiu pakeitimo.
Netgi keist nereikia.isirasai i 4GB SDHC kortele nauja Navcore ir nauja
zemelapi.Idedi kortele,kraunasi is korteles. Istrauki kortele,kraunasi is
vidines atminties.

Tik nesupratau kas per 110V. Europoje nekomplektuojama su pakrovejais is
tinklo.
Komplektuoja su prikurkes ir USB pajungimo laidais.Pakroveja is tinklo
pirkau atskirai.