Tema: Re: tomtom navigatoriu skirtumai
Autorius: tom@s
Data: 2011-08-26 13:47:34
ziuriu ebey yra nauju tomtom go 730 uz ~130$ is US. Sitas turi SD slota. Bet aisku bus su US zemelapiais. Kaip suprantu zemelapius pakeist i europinius problemu neturetu but? Aisku lieka maitinimas 110V, bet del to irgi ne problema. Daugiau kokiu nors nenumatytu problemu su tomtom'u is US nekils?

--
tomas