Tema: Re: kokie IGO 8 zemelapiai vaziuojant Bulgarijos
Autorius: kufas
Data: 2011-07-05 22:29:53
Pasidarai i kompa visu programos failu kopija ir eksperimentuoji su
Mapchangeriu.
Jei nesigaus,atstatysi is kopijos.
Bet jei mazai patirimo ir truksta laiko-geriau nerizikuot.
Svarbiau yra atlikt namu darbus: panagrinet marsruta,susivesti vietas kur
ketinate vaziuoti i favorites.
Nereiks kelioneje surinkinet adresu. Dar tuos adresus galima patikrint ar
gerai navigacija surado ir t.t.
Kurie zemelapiai patikimesni,truputi galesiu atsakyti kita savaite.
Vienam bicui sudejau TopMap paketa Lenkijai-Cekijai-Slovakijai.
Kitam navigatoriui idejau TeleAtlas,bet vaziuoja tik Lenkija-Cekija.
As asmeniskai vazineju tik su TomTom,o ten-TeleAtlas zemelapiai.