Tema: Re: Peku TomTom
Autorius: svyt
Data: 2011-04-30 23:30:00
cia gal todel kad veluoja,labai vingiuotam kelyje, vaziuojant netolygiai,
vaziuojant tolygiai nemanau, kaip bebutu islaikyt 59 mieste be autopiloto
sunku, tai ir gaunas kad vaziuoju 57-59, dar ne karto del to nestabde. o
vaziuojant tolygiu greiciu su autopilotu autostradoj abejoju kad yra
paklaida.
--
vyt/ /
BMW E34 524td,