Tema: Re: Peku TomTom
Autorius: svyt
Data: 2011-04-28 20:14:39
tomtomas kaip tomtomas, cia jau skonio reikalas, (zemelapiai tie patys) tik
man tomotomas per mazai info paduoda i ekrana- megstu kad rodytu laika,
auksti (vaziuojant kalnais smagu), kiek liko iki finiso ir tarpinio
tasko,tikslu gps greiti (kad virsyt 8-9 km neapsirinkant), kiek liko laiko
iki atvykimo, ai dar standartiskai atstumai iki sekancio ir dar kito
posukiu. O garminas europoj tas pats realiai kas ir visi kiti, bet lt turbut
geriausias, tad jei jau moket pinigus tai ne uz analogiska daikta kuri gali
nusipirkt uz 200-300 lt, o kazka vertingesni, nes tokie pinigai del
nereikalingu privalumu yra pinigu ismetimas.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,