Tema: Re: Peku TomTom
Autorius: Stork
Data: 2011-04-04 10:21:39
Atsiprasau tom tom go 930. Vis nauji kai kepami, savo senuko nepamenu :-)
Zinau as tas lenteles-dar sakiau, kokia zemelapiu versija turejo sukisti.
Bet gaves pamaciau, kad silpnesnio modelio sukiso. Nebutu draugas neses tiem
kreivarankiam, buciau pasitampes, o dar isvykt turejom-tai ir liko kaip
pamoka....kad pigiai nebuna gerai.