Tema: Re: tomtom ar garmin?
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-03-04 08:23:18
Taigi ikisiu ir ar trigrasi:

Pries pora savaiciu vazinejome italijoje. I-go dare gerokai daugiau klaidu,
negu garminas. Ypac I-go maise keliu kategorijas ir mego nukreipti vaziuoti
sunkiai pravaziuojamais kalnu keliukais (pravaziavus reikiama posuki,
marsruta perskaicuodavo per nepravaziuojamus keliukus).  Miestuose taip pat
ne visi marsrutai buvo teisingi. Garminas klaidu dare gerokai maziau (760)

Audrius K.
P.S. Zinau tikra istorija, kai gudruoliai (dirbantys darbininkais
norvegijoje) nusipirko navigacija, susigeneravo marsruta (kitus pasiunte
toli toli su zodziu is n raides) , ir nuvaziavo link kelto i Ryga kalnu
keliukais....  ko pasekoje dyzelis uzsalo, tech pagalba pasirode per brangi,
i kelta, aisku nespejo, ir liko kaledu svesti kazkur toli toli.....
    Taip, kad bet naudojantis bet kuria navigacija dar reikia ir smegenu. Be
to, kuo navigacija paprastesne, kuo maziau nustatymu, tuo  - patikimiau
(praktika italijoje - buvo momentas, kai kolega zaide gal valanda, pakol jo
I-go nustojo nesamones kresti....(neaiskiai pakibinejo perpiesiant
marsruta..) Naudojantis toliau - I-go delninuke  Bolonijoje palydovus gaude
tik aikstese, o mano 60csx ju praktiskai nepamesdavo....