Tema: Re: tomtom ar garmin?
Autorius: SAMas
Data: 2009-03-03 23:27:49
Slyva Kompotas, Jr. escribió:
> Man tik vis tiek smalsu -- ka pas iGO galima matyti, ko negalima pas
> Garmina? Na, tarkim, nebutinai viska ant vieno ekrano, galima ir kitomis
> priemonemis?

Pamatyti gal ir gali garminas tai ka iGO mato pagrindiniame lange
bet tu jau turi ranka tada ijunkti kazka panasaus i si rezima
http://www.gurjon.com/screenshot/files/l8.jpg
ir tokiu  atveju jau nebematai zemelapio

Kiek pamenu Garminas net neleidzia net pakeisti kita informacija tai kas
matosi jau pagrindinemia lange ar as klystu

Siaip ir man smalsu paliko kai kas
Gali parodyti garminas koks is anksto bus 2 manevras 1 manervra jis rodo
Ar gali automatiskai pereiti i 2D rezima jei nere jokiu manevro iki tam
  uzduoto nuotolio i norima mastelio dydi ir automataiskai vel sugryzti
i 3d rezima.