Tema: Re: REQ:pagalbos su TT one xl
Autorius: kufas
Data: 2010-05-06 20:06:46
Aha,truputi pazenges :)
SD korteleje gali but bet koks softas,itakos vidinei atminciai netures. Tik
nereikia SD korteleje naudot system failo,kuris keicia
bootloaderi-krovimasis.

Bet as nesuprantu zmogaus noro nieko nekeisti,net oficialiai.Man panasu i
toki pvz:
Ziguliukas irgi masina.Ir jei turi koki 30 metu senumo,viskas gerai. Jis
vaziuoja ir keisti tiuninguot nieko nereikia.
Atitinkamai senai atrodo ir ta nekeista navigacija.