Tema: Re: REQ:pagalbos su TT one xl
Autorius: kufas
Data: 2010-05-05 22:11:30
Jeigu nesenai pirktas,galioja 30d  naujausio zemelapio garantija.
Pajungi TT prie kompo,suinstaliuojasi TTHome programa.
Spaudi "naujinti mano One XL" - atsisiuncia  ir isiraso naujausias softas.
Spaudi "irankiai-naudoti paskutinio zemelapio garantija" -atsisiuncia
naujausias Vkakaru Europos zemelapis.

Bet jeigu taip nesinori vargti su perrasymais,lengviausia nusipirkti kita
aparata su norimu zemelapiu.