Tema: Re: REQ:pagalbos su TT one xl
Autorius: kufas
Data: 2010-05-06 08:08:05
Tikrai galima.
Tik ne ten ziurite. Pamatot zodi "zemelapis" ir spaudziat neskaitydami ir
kodu kazkokiu reikia :)
Reikia spausti TTHome programos virsutiniame meniu - irankiai-naudoti
paskutinio zemelapio garantija.
Man teko turet pries metus pirkta ,bet neregistruota-nejungta prie ineto TT
One XL. Tai ir po metu,priregistravus kuo puikiausiai suveike paskutinio
zemelapio garantija.