Tema: Re: Re: iPhone IGO Tenerifeje...
Autorius: dariuska
Data: 2010-04-22 18:38:35
Pazaidziau as truputi su iGo nustatymais ir pastebejau kad kalnuose
geriausia naudoti
"lengva" marsruta, nes tada jis veda stambesniais keliais ir mazesnius
ignoruoja.
Bet sis marsrutas padeda tik tokiu atveju, jei marsrutas pailgeja nedaug,
bet tokiais atvejais, kai marsrutas pagrindiniu keliu pailgeja kelis kartus,
iGo vistiek siulo tiesesni, bet smulkesni ir sunkesni kelia.
Gali buti kad cia ir zemelapio problema su keliu prioritetais, kaip Zoom
minejo.
Betkuriuo atveju kalnuose nepatarciau naudoti "Greiciausio" marsruto,
kuri as visa laika naudodavau, nes bent jau mano atveju jis veda tieseniu
ir statesniu keliu.
As naudojau NT  zemelapi, nes kito pasirinkimo tuo metu nebuvo.
Idomu ar naujausiame TA Portugalijos zemelapyj yra Madeira?
Stai tokie mano pastebejimai.

Darius