Tema: Re: iPhone IGO Tenerifeje...
Autorius: dariuska
Data: 2010-04-21 09:44:59
Man panasi problema buvo Madeiroj su iGo8.3
Vietoj normalaus vingiuoto, bet ne tokio stataus kelio, siulydavo vaziuoti
labai staciu siauru keliu tiesiai ikalnen,
kuri VW Polo 1.2 tik pirmu begiu iveikdavo, o leidziantis zemyn, net
stabdymas begiu nepadedavo ir kaisdavo stabdziai.
Naudojau Navteq naujausia zemelapi, bet manau cia ne zemelapio problema, o
marsruto parinkimo.
Kaip jus sprendziat sia problema, koki marsruto sudarymo buda geriausia
naudoti, kalnuotose miesteliu rajonuose?

Darius