Tema: Re: iPhone IGO Tenerifeje...
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-04-21 15:57:19
2010.04.21 15:12, SAMas rašė:
> [...]

velnias nešė tave važiuoti pagal malonų moterišką balsą? Esi ką nors
girdėjęs apie Sirenas?

> matau, maza patirtis vaziuojant kalnais, niekados nereikia vaziuoti su
> neutralia pavara nuo kalno, kad kuo maziau reiktu stabdymo pedala spausti.

Daug kas priklauso nuo kalnų. Dažnai važinėjamos trasos yra palankesnių
profilių (kitaip nebūtų dažnai važinėjamos :). O jei įlendi į kokį
žemėlapių sudarytojų pamirštą užkampį - laikykis.
Prieš porą metų Dubrovnike iGO irgi kelis kartus norėjo užvažiuoti
siaurias pėsčiųjų laiptais :)

geriausia maršrutą patikrinti vizualiai, prieš pradedant važiuoti.

> Tai jau dauk ka pasako kad naudojai Navteq zemelapi, naudoju as irgi iGO
> su Teleatlas zemelapiais ir vazineju po Pirenu kalnus, tokiu
> problemu nebuvo
>
> Gali buti ir marsruto pasirinkima kitoji uzdejai pvz. trumpiausia, tokiu
> atveju daugiau tiktu greiciausias marsrutas.

trumpiausiais maršrutas kartais duoda šarmo. Pvz pietinė Lenkija su
Čekija / Slovakija sujungta gyva galybe gražių kelių. Grįš mano PDA iš
Italijos, pasistengsiu rasti trekus.

--
  ejs