Tema: Re: shesheli:)
Autorius: Ness
Data: 2012-07-20 02:04:44
škotteee, ne britaij :) bet tiesa pasakius is ju ten mazokai kas girdet,
daugiau olandai, jie kaip ir fulej astriai varo, kad ir dj neophyte

On 2012.07.19 21:17, Toxis wrote:
> [...]
> (tobish nelegaliam (kolkas) mixe:)  dubstepo smaplai labai grazhiai
> susiplaka su mainstryminiu hardcore'u:
> http://www.youtube.com/watch?v=JBEauvUEq2M
> apskrytai pastebiu, kad pradejau 'su amzhium' I lengvesne puse eit t.y.
> net speed/splitter/terrorcore'a renkuosi 'grazhu' alia
> http://www.youtube.com/watch?v=ZK4qvBdQQsE ar senas geras gabba fron
> berlin'o http://www.youtube.com/watch?v=ZK4qvBdQQsE (shita prisimenu
> kazhkada visas gausiai nekoks paleidau raggajungle'istu plote/tusofkej,
> gavau stipriai bart:). O ir pasisedejimai su druzhiku dubsteperiu prie

visai kliovai :) tik suprantu tuse poreikiai kitokie nei privaciai klausant

> gero nepriveda, mashinoj dabar ne retai uzhsisuka net tokie dalykai:
> http://www.youtube.com/watch?v=_dJHP0brCnI

kabina, savo masinoj pac sau seiminykas, as irgi leidziu
http://www.youtube.com/watch?v=KPEob-_ZPGI
http://www.youtube.com/watch?v=qEQiRsN5xfI
ir is kitos operos
http://www.youtube.com/watch?v=4GMt3mhdoGc

> http://www.youtube.com/watch?v=MWWx-UAPKoA (shitas keistai glosto shirdi
> kaip nespjaunantis I metala, ir po truputi pradedantis isileist I savo
> ekosistema vos vos dubstepo, kaiptais labai idomiai klausosi:)

pradzia pigi a-la metallica mx '90-ies games music, veliau idomiau,
zodziu ne masiniam vartojimui

http://www.youtube.com/watch?v=jGDQQsG1pJo
bet buna
http://www.youtube.com/watch?v=cM2tlCJELl8