Tema: Re: shesheli:)
Autorius: PxYra
Data: 2012-07-11 01:31:32
o taip laikas parode kad dar ir dabar grupe kuri kure muzika
ATSIKARTOJANCIAIS garsais turi savo fanus ir nieks ju muzikos nepamirso,
kalbu apie KLF ir ju live perfomansai vesdavo minias is proto, bet tau tai
nesuprast, nekalbu pvz apie kita grupe Depeche Mode, tau ten ir ne muzika.
:D bet tu iskirtes savo ir visa kita tau px, demonstruoji nepagarba kitiems
atlikejams kaldamas per prievarta savo "tiesas" visiems