Tema: Re: shesheli:)
Autorius: Lavonas
Data: 2012-07-10 02:46:35
Bleha ash vat pasiziuriu toky video, na ir kadangi esu ale fanbojus shiokis
tokis tokio muzono, bleha apima visu pirma nostalgija, o poto toks
nenumaldomas noras pajusti "ta diena" po tokio tuso, kai esi pavarges nuo
suvartoto alkoholio bei stebuklingu priedu prie jojo :DDDD ash manau
atjautciantys supras mane :D woohoo!!! Dominator!!!!