Tema: Re: Atsargiai: muzikosbomba.lt
Autorius: amenox
Data: 2012-02-15 09:24:24
Torrent kaip technologija yra labai neblogas dalykas, o va kaip ją
panaudojama čia kitas klausimas. Beje jei į temą tie patys autoriai
sėkmingai gali panaudoti torrent savo puslapyje taip sumažindami trafiką. Aš
turėjau omeny kad pasidalinti savo kūryba galima dar efektyviau, su tam
tikru piaru ir reklama. Na bet čia autorių reikalas, nori padėti viską į
LM - prašom, bus bent vienas torrentas legalus visoj toj krūvoj.