Tema: Re: Atsargiai: muzikosbomba.lt
Autorius: Kęstas
Data: 2012-02-14 11:12:41
> Ką tu čia skiedi apie muzikos pirkimą? Visi viską siurbia iš LM, todėl
> staigiai turim ACTA pasirašyt! Gal dar draugų ateina muzikos paklausyt,
> atsineša traškučių ir dar tave pavaišina? Tu - piratas! :)

šiaip aš pasisakau už ACTA (nors, kaip ir dauguma, nesu gerai susipažinęs :)
rimtai. ypač to reikia mūsų visuomenėje, kuri šia prasme yra gilioj, tamsioj duobėj ir nebeskiria realybės nuo vaikiškų iliuzijų..

kita vertus, pas mus negalioja joks iki šiol sukurtas intelektinės nuosavybės internete apsaugos teisės aktas. nematau prielaidų, kad galėtų galioti nauji teisės aktai. manau, reikia kurti tokias priemones, kurios įgalintų atitinkamas tarptautines institucijas imtis veiksmų nepriklausomai nuo pažeidėjo buvimo vietos, gal tada ir mūsų kaime judesys kiltų..

bet čia ne apie tai, daugiau nesigilinsiu..