Tema: Re: Atsargiai: muzikosbomba.lt
Autorius: Kęstas
Data: 2012-02-14 11:23:38
> Žinutė Linkomanijos vartotojams nuo AVaspo grupės:
>
> „Keitimasis informacija yra šių laikų privalumas, galimybė paskelbti save ir
> ekponuoti, būti išgirstam ir įvertintam suteikia, leidžia kiekvienam
> reiškiniui tapti viešu. Mūsų laikų postulatas: "mane mato - vadinasi
> egzistuoju".

pagarba jiems, kad duoda albumą nemokamai :)

bet didelė, didelė nepagarba, kad tai padaro tokia forma. paskelbtų savo puslapyje ir to būtų gana. apie juos buvau daug, daug geresnės nuomonės :( bijau, kad arba jie nesupranta, kaip linkomanijos naudotojai interpretuoja tokius žingsnius, arba yra mažvaikiai "anarchistai", kurių niekada negerbiau, ir tikiuosi, niekada negerbsiu ;) šiaip ar taip, ši grupė mano akyse smuko ir smuko smarkiai..