Tema: Re: Praktikos egzas
Autorius: dpi
Data: 2009-07-03 23:51:18
Kai apsukos ne minimalios, klausimu cia nekyla - aisku stabdai be sankabos.
Nenukrypkim nuo diskusijos, cia kalba apie tai kaip vaziuoji astunke 
laisvomis apsukomis (taip mokina mokyklose).
Kai vaziuojant astunke, manevruoji pvz antra pavara minimaliom apsukom kokiu 
12kmh ir staigesniame apsisukime nori vos paletinti, bet po jo iskart vel 
vaziuoti tokiu greiciu. Stabdysi - dusinsi varikli, gali perjungti i pirma 
ir gazuoti, bet man atrodo patogiau trumpam isminti sankaba ta sekunde 
isvairuoji ir vel atleidi sankaba ir riedi toliau 12kmh. Pavaros 
perjunginejimas arba visalaika vaziavimas pirma reguliuojant gaza inesa 
daugiau nestabilumo (bent pradedanciajam).


"ejs" <ejs@no.where> wrote in message 
news:h2llh3$9vn$1@trimpas.omnitel.net...
> Pabandyk.
> Beje, galas stabdomas tuomet, kai apsukos toli gražu ne minimalios.
>
>> Toliau dar del laisvu. Tiesiog smalsu, pvz stovejimo aiksteleje arba 
>> kazkur tarp automobiliu siaurai tenka pramanevruoti letai riedant, tai 
>> jus niekad neisminat sankabos (isskyrus pries pat sustojima arba 
>> perjungiant pavara)?
>
> aš geriau jaučiuos kai variklis sujungtas su ratais. Tiek važiuojant su 
> auto, tiek su moto.
> -- 
>  ejs