Tema: Re: Praktikos egzas
Autorius: xkuza
Data: 2009-07-03 12:13:23
Regitros astunke ir 3 begiu galima pravaziuot, o mokyklines ant 9kmh
pirma pavara be gazo pravaziuoji, jei duodi gazo nevirsdamas, tai is
ribu isvaziuoji. Bent paciam taip budavo, o ir siknos nepermetinedamas
neisipaisai i ribas. Bet cia tik kalbos, reiketu paziuret kaip yra
realiai kiekvienoj aikstelej.
As ne plytinej mokiaus.

Beje, regitros fz6 valdosi labiau kaip ybr125, nei kaip tas neklasikinem
lempom. Net kazkaip sumisau kaip jis lengvai valdos ir galvojau, kad 125
vaziuoju.