Tema: Re: Praktikos egzas
Autorius: Quicker
Data: 2009-07-02 12:48:55
Lenta (koridoriu) pravaziuoti letai, letai, ten kur reikia isibeget -
reikia ijungti antra begi (nezinau ar tikrai, bet instruktorius taip
sake, tai taip ir dariau). Koja det atrodo galima, bet tai jau klaida,
todel geriau nedet. Nepamenu kiek klaidu galima padaryti, atrodo viena
ar dvi ant figuros ir kazkiek bendras skaicius. Geriausia butu
atsisiusti aprasa is Regitros ir paskaityti. Be to - pries egza galima
paklaust to tikrintojo kaip konkreciai vaziuot, bent man tai paaiskino
viska detaliai, nes prisipazinau, kad nesu buves aikstelej. Vilniuje
pries metus, mocas buvo Yamaha R6 naked.

--
Exclusive.LT - banerių apsikeitimo sistema