Tema: Re: padugnes aukstis?
Autorius: -RaMaS-
Data: 2009-05-07 12:21:03
Konkreciai apie sita modeli nezinau nieko, bet pgal dydi, suprantu, kad ne ant R1 jos bus :))
Pernai pirkom 2 komplektus kazkokiu touringiniu pirelliu - viskas OK su jais.. tik modelio neatsimenu, bet igi virsunelej pagal kaina susortiravus :))

PS siemet 2 kompl uzsakinejau is cia, tai per 4 dienas prie duru atsirado. Pirmadieni sumoketa, ketvirtadieni vidurdieni padugnes prie namu buvo.

"Anfora" <k750moto(trinti)@gmail.com> wrote in message news:gtu0sp$hi8$1@trimpas.omnitel.net...
>o ka nors gero blogo konkreciai apie sita Pirelli MT 66 galit pasakyt?
> Gal kas naudojot?
>

> "-RaMaS-" <ramgavNOSPAM@gmail.com> wrote in message

>>> 8*686/18192