Tema: Re: padugnes aukstis?
Autorius: Anfora <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2009-05-06 15:23:50
tiems, kas izvelgs tiesiogini ryshi tarp padugnes plocio ir bimbalo ilgio:
ble, deciau defoltine, ale uzsiknysau kariaut, arba nerandu, arba randu, bet
reikalauja kameros (pas man lietniakai), arba "atvesim po savaites...",
paskui "aciprasom, bet atvesim tik po men...", arba "turiu, atvaziuok",
atvaziuoju, nei keiktis nei xujaiktis - ne tie ismatavimai..., arba kaina
kanda.
beje, jamciau deveta, jei turit/zinot/galit, siulykit.

Anfora
8*686/18192
Vilnius