Tema: Re: padugnes aukstis?
Autorius: Anfora <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2009-05-07 11:22:42
davai, isrinkit anforai padanga!
jamciau ir azuoline, ji man butu brangi kaip aciminimas...
o prie kieno azuolinio stumoklio ji deretu? tamstos?

beto, nukrypdamas nuo sito posto temos, teatleidzia man
skaitytojai, skaitau, kad laikas jau uzdaryt visus NG nafik!
del tamstos isvardintu priezasciu, cituoju " ...begalinis
isbuozejimas, pizoniskumas ir dar belekokie pasikelimo
 zodziai!" bo gi neramu del lietuviu tautos, issigimstam,
taipsakant...  dar kukliai noreciau prideti viena priezasti:
aciranda kartais individu, kurie net ir nieko neturedami
pasakyti/acakyti i temos autoriaus paklausima, vistiek ima
ir paraso kokinors savo pasiulyma, nuo kurio temos autoriui
pasidaro geda, kad jis isvis kazko paklause, o kiti grupso skaitytojai
vargina bereikalingai savo akis. Su salyga, kad nuo tokiu individu
apsisaugot ner kaip, todel NG turetu buti uzdaryti! Nors buna kartais,
kad kaip ir pro juodus debesis prsiskverbia saules spindulelis, taip
ir kox nors skaitytojas ima ir suteikia temos autoriui reikalingos
informacijos...
ai... bendrai tegu buna tie grupsai :)