Tema: Re: Gal kas ziurejot situos motociklus?
Autorius: Vejas
Data: 2009-04-25 10:21:57
Jep. Tikrai. Siaip labai keistos kainos to Transalp'o. Naujas kainuoja
turbut apie 6-7KEuro, o naudoti tarkim 10metu senumo kainuoja apie 3-4K
Euro.
Yamaha XT pigesni. Galima rasti tarkim 2005 uz 2.5K Svaru (kas yra dabar
beveik tas pats kas euru). Beje - gi reikia isnaudoti svaro kursa!:)

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/bikes/YAMAHA+XT/Ne-2-4-7-8-27-64-104-133-146-236,N-121-239-4294960088-4294967155/search.action?&sort=p_VehiclePrice&postcode=SW19+3RQ&radius=1500&showMoreOptions=&page=4