Tema: Re: Gal kas ziurejot situos motociklus?
Autorius: Casper
Data: 2009-04-24 00:59:56
Klausai, gal nori mano Aprilia Pegaso pirkti? Kaip "pirmam enduro" motui
tikrai geras variantas. Tinkamas kasdienai vazineti ir i lengva bekele
ilysti. Seip motas tvarkingas, pirkau pries ~2 metus, pernai pasikeiciau
tepalus, filtrus, grandine, zvaigzdes, zvake. Po pakeitimu pravaziavau
400-500 km. TA baigsis 05 men, jei nori galesiu praeiti naujai. Motas 2000m
gamybos/registracijos, noreciau gauti ~7.000,- tautisku. Jei domina rasyk
cia arba mailu, mailas tikras ;)