Tema: Re: Gal kas ziurejot situos motociklus?
Autorius: Vejas
Data: 2009-04-16 10:35:39
Dekui.
Ten tas pardavejas atrodo turi visa kruva tu motociklu. Galvoju vaziuot
paziuret/pasneket.
Paskui matyt tektu prasyt pagalbos ivertinant - ar padetum?

Man irgi labiausiai antras ir trecias patinka. Bent jau is nuotrauku:)
Trecias atrodo is viso kaip naujas - tai jei bukle gera ir modelis
naujesnis, tai gal ir verta moketi tuos papildomus kelis tukst lt...