Tema: Re: Naudoto moco
Autorius: Rrr
Data: 2016-02-25 18:41:18
Tai gal beda ne karbuose? Pvz. zvakes/zvaklaidziai/antgaliai? Pas mane
kazkaip problemu nebuna, isvalai karta i du metus (profilaktiskai, o ne
todel, kad kazkas blogai) ir OK, pora mocu su karbais garaze stovi, abu
vaziuoja. Pavasari aisku vis tiek pasikrusht reikia, kad uzvest, bet
geriausias budas uzvest, tai ne geras+masinos akumas ant laidu, o koks
trecias begis ir uzsistumimas. Ne karta taip buvo, suki suki, nu 15 min,
nu niekaip, o vat uzsistumi ir is pirmo karto uzsiveda. :)