Tema: Re: Naudoto moco
Autorius: 911
Data: 2016-02-20 20:05:45
su standartiniu stklu ant 2013m bmw f800gs ir schubert c3pro salmu jau nebepatogu vaziuot 120+, su tuninginiu aukstesniu givi - jau tobulai.
tai nezinau kaip jus ten lakstydavot 200kmh paskui britvas su hornetais ir salmais po 100eu..
aisku galima lekt ir su jawa koki 160 be stiklo ir be salmo , tik nzn kam taip elgtis