Tema: Re: Naudoto moco
Autorius: Velnias
Data: 2016-02-19 20:15:18
Vat tie vienkaušiai softai tai nekažką, nevalina, vibruoja, ant asfalto per
silpni, į mišką per sunkūs...

"Petriukas"  wrote in message news:na6ipb$hbo$1@trimpas.omnitel.net...

Na, triumfas tigeris 800 irgi labai idomus daiktas, tik su dalimis pas mus
gali buti daugiau bedu.
Jei uz miesto daug nevazineti, tai neatmesciau ir mazesniu - koks bmw
f650gs, yamaha xt600 ir pan.