Tema: Re: Karbu valymas, netraukia
Autorius: E.D.
Data: 2012-04-27 23:06:41
Jei tik iki karbo tedaeitu ir ten nusestu, tai gal nelabai kas rupintusi 
del filtru ane?...
Is tikro tai smulkiosios dulkiu daleles tai ne tokios jau nekaltos kaip 
gali pasirodyt. Jos yra kietos, dazniausiai kietesnes, nei variklio 
detaliu metalas. Oro variklis suvartoja zyyyymiai daugiau, nei benzino. 
Jei ore dulkes, tai jos kartu su oru patenka i degimo kamera ir taip 
toliau. Tame kelyje yra daugelis svarbiausiu variklio trintis poru - 
cilindras-stumoklio ziedai, isiurbimo/ismetimo voztuvai-lizdai, voztuvu 
kreipianciosios-voztuvai.
Visose siose trinties porose oro dulkes veikia kaip abrazyvines 
(slifavimo/sveitimo) daleles, ir nuolatos svelniai (arba nelabai) 
slifuoja metaliniu besitrinanciu detaliu pavirsius. Tos daleles dalinai 
isplaunamos variklio tepalo. Bet variklyje esancios trinties poros 
atlieka labai daug judejimo ciklu tarp tepalu pakeitimu ir del to net 
mazas kiekis dulkiu ore beveik garantuotai pakenks varikliui.

Tai tiek to paprasto paaiskinimo.

Nejuokauk be oro filtro.


On 2012.04.27 15:23, Rrr wrote:
> O tai tos pateke daleles kazka sugadina ar tik karba uzkisha? Karta per metus issivalyt nera sunku, kelios h ir viskas svaru, va per sia savaite jau 2 kart isardes buvau. :-D
>
>
> "Icetom"<kkkk@kkk.com>  wrote in message news:jndfbs$kpo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O nafig tas tepalas is viso? Kad kita karta lengviau atsiplautu/prasipustu
>>> shudai? :-D
>>
>> Jei transporto priemonė pardavimui, gali ir netepti spec. filtru. Bet jei
>> darai sau tai privaloma sutepti spec. tepalu. Spec. tepalas reikalingas tam,
>> kad:
>> - sulaikyti daleles;
>> - atstumti drėgmę, vandenį.
>>