Tema: Re: Karbu valymas, netraukia
Autorius: Rrr
Data: 2012-04-26 16:28:07
Tik nusukau apaitni ir virsutini dangtelius (po 4 varztus), buvau isemes pludes (atsargiai) ir virsutine dali su guma (adata, plastmasiukas, spyruokle), nupurskiau carb cleaneriu (gumos nepurskiau), per adatu ir skyles ir pan, isvaliau sausai, isdziovinau, susukau kaip buvo ir tiek. Adatu auksciu nekeiciau ir ju nesukiojau, taigi nusireguliuot kazkas neturejo, susukau viska kaip buvo. Dariau kruopsciai, namie, ant svaraus ir sviesaus stalo.

Filtras (K&N) buvo pakankamai svarus (kelios muses ir pan.), bet vis tiek iskraciau ir isploviau po kranu, isdziovinau.

Gal kokio sniuro nedajungiau kur? Ziuriu manuala, lyg ir viskas sukista kur reikia. Bandziau vaziuot ant PRI, bet tas pats, nieks nesiekicia.

Pastbejeimas, uzsiveda gerai, kaip ir seniau, iki kokiu 6k rpm ant laisvo gazuojasi graziai, dirba taip pat ant laisvo gerai, pirmu spaudziant iki 40-50 trauka tikrai gera (garaze uzteko pasiardyt, tik isvaziaves i gatve pastebejau, kad nivalit), bet toliau ar jau antru ir kitais begiais (kai daugiau apkrovos) buna brrrrrrr ir stovi vietoj, negreiteja, gal vos vos leteja net. Glushakas nesaudo. Toks jausmas, kad truksta arba benzo arba oro...