Tema: Re: reikalavimai techninei apziurai
Autorius: M20
Data: 2009-04-06 15:19:55
Atvaziavau nusiteikes pravaryt is pirmo karto.
Ziuri, ogi sonuos prie galines lempos prisukti atsvaitukai raudoni. Lietuvoj
jau variau antra kart, tai pirma nekliuvo, ir as pats nekreipiau i juos
demesio...
Ir sako man TA pamainos sefas: o va daba tai prisikabinsiu. Cia negali but
raudoni. Gali buti tik oranziniai. O jei nebus jokiu- irgi tiks.
Issitrauke pats rakciuka, pasilenke, nusuko, atidave atsvaitukus man. Sako -
daba gerai.

Nesigincyjau :)

Nezinau ar tai butina, bet priekyje ant radijatoriaus oranziniai buvo.

Trigrasi ikisau, i klausima neatsakiau :)

Viso gero :)