Tema: Re: reikalavimai techninei apziurai
Autorius: Mohammedas
Data: 2009-03-31 15:09:47
blemba koki elektrika kas patartu... nes ir su generatorium ir starteriu
problemos, tik kickinant uzsivedu, moto ktm520exc, posukiai buvo, bet kazkur
pameciau, neberandu, o ir reik pravodke keisti
beje signalas neveikia :)
o su stopu toks fokusas jog reikia paciam  galvoti kaip montuotis mygtuka
ties rankena, nes pasikeiciau didele rankena kai stabdzius keiciausi i
aftermerketinius, tai ten neturiu supratimo kaip padaryti kad veiktu, ir
plius pravodke reikia vestis...
begti niekur nebegsiu, esu tvarkingas vairuotojas ir mieste pagrinde
vazineju, i uzmiesti nelendu, ofroudu irgi vangiai ir retai labai tik kai
mieste slapia ir salta...

--
supermoto.lt