Tema: Re: reikalavimai techninei apziurai
Autorius: Almantas
Data: 2009-03-31 17:28:26
Buvau su stopu, staiga uzsidegus raudonam as spejau sustot o masina, kuri
buvo uz manes - nespejo. Rezultate mane nutrenke is galo, ir vietoj moto
sedynes atsiduriau ant auto kapoto. Jei pas mane butu neveikes stopas, tai
turbut siandien ir nerasyciau cia, nes vairuotojas turbut butu net
nepastebejes jog stabdau, ko pasekoje buciau kulversciais praskriejes pro jo
stoga ir atsidures velniai zino kur.