Tema: Re: ieskomas raitelis ant metalinio zirgo
Autorius: Darius
Data: 2011-09-11 22:03:49
Patikrinau pries kelias dienas visa marsruta. Labai patiko. Aciu Casper uz
zemelapiuka ir visiems uz pasiulymus.

Toje atkarpoje, apie kuria kalbejom, Semeliskes-Vievis, daugmaz uztaisytos
duobes ir istrupeje krastai. Is esmes keliukas liko, koks ir buvo, tik lopai
ant lopu. Bet man juo vaziuoti smagu. Smeliuko tik vienoje vietoje buvo, gala
mestelejo.

Dar man labai patiko Rudiskes-Onuskis-Aukstadvaris. Ten tokiu smagiu kalniuku
yra.

Nuo Maisiagalos vaziuoti iki pat Nemencines man atrodo neverta, nes nuo
Nemencines i Vilniu apkrautas ir nelabai idomus kelias. Kita karta pabandysiu
anksciau nusukti link Europos parko ir grizti pro Balsius. Dabar kai
vaziavau, kazkas su baiku kaip tik ten nusuko, o as tiesiai nuvariau.