Tema: Re: ieskomas raitelis ant metalinio zirgo
Autorius: 911
Data: 2011-08-23 22:06:39
neperlenk lazdos tik.
pilnai uzteks super lengvo pasivezinimo, ir siaip vien uzlipimo ant moco, jei iki siol to nera darius.
Nieks cia 1;15 kacergoj nesiruosia sukt.
Tik siaip man l. idomu zmoniu tipas kuriem labai butu smagu kazkokia svetima cypiancia, galimai pripisusia sampes, nieko nesuprantancia apie sedejima ant moco merga veziot... :D
Bet nieko atsiras tuoj koks informatikas vietinis su savo BRITVA suzuki katana 1992metu 600cc 42ag ir pavezios.... :D