Tema: Re: ieskomas raitelis ant metalinio zirgo
Autorius: Casper
Data: 2011-08-23 12:39:01
Teko dar su Dnepru pveziot paneliu, tai ispudziu uztekdavo net ir ramiai
vaziuojant. Vat viena mergaite veziau su cioperiuku, Yamaha 535 ala Virago,
tai malonumo nei man nei jai nebuvo - praktiskai visa kelia spiege i ausi ir
taip smarkiai isikabinus buvo, kad sonkaulius po to net skaudejo :) Nuo to
karto visada perklausiu ar nebijo ir pats niekad nesisiulau pavezt, nebent
pati papraso ;)