Tema: Re: Yamaha Road Star Warrior +/-
Autorius: ukw
Data: 2011-01-04 12:06:16

"Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message
news:ifur3g$e2g$1@trimpas.omnitel.net...
> Viskas pasimate pradejus vazineti.
> Esme ne tiek padangoj, kiek protektoriui. Unitazui, kaip sakai, reikia
> labiau "masininio" protektoriaus, t.y. lygaus per visa darbiny padangos
> ploty. Is patirties sakau. Patirtimi dalinuosi. Ir tu parasytum ka nors
> naudingo geriau.

aš ir rašau, kad naudok gamintojo nurodytas padangas. o tu priimi
tiesiogiai, kaip kad rašei mašinoj naudot CASTROL.
nors ta pati Yamaha pvz rekomenduoja naudoti tik tokias ir anokias
specifikacijas atitinkančią alyvą ir neturi nurodymo naudoti tik Yamalube
alyvas.

su padangom irgi, nurodo naudoti tokio ir anokio tipo padangas. o gamintojai
pas Yamaha pasitaiko įvairūs.  ir Bridžai, ir Dunlopai ir Pirelli būna.
net ir perkant pas Yamahą atstovą iš Yamahos dalių katalogo, dažnokai būna
pasirinkimas skirtingų gamintojų, bet jokiu būdu niekada Unitazams
nerekomenduoja dėti slikų arba krosinių gumų.