Tema: Re: Yamaha Road Star Warrior +/-
Autorius: ezhiukas
Data: 2011-01-04 07:41:48
hehe, gonzai tu jau biski persistengi, nuo norges stogas matyt nuvaziavo,
pradedam visi deti tokias pat padangas kokiom is gamyklos isvaziavo, akuma,
pilt tepalus, benza, viska ta pati. Jei atitinka reikalaujamas
charakteristikas (padangu atveju ismatavimus ir apkrovos/greicio indeksus),
tai koks nx skirtumas kokio gamintojo gamini pasirinkt. Kiti reikalavimai
yra neesminiai - pvz jei as megstu vazinet sportiskiau ir man reikia
sukibimo, pasirinksiu sportiska padanga, px kad ji man per kelis tukstancius
sudils. Noresiu turistaus, uzsidesiu touringine, laikys dvidesimt
tukstanciu. Gamintojas negali tiksliai atspeti tavo vazinejimo stiliaus ir
uzdeti tokias padangas kokios tiktu visiems.