Tema: Re: Yamaha Road Star Warrior +/-
Autorius: Geralt
Data: 2011-01-03 16:18:25
Nu taip manyciau y sezona kartely :)
Nu pradzioj gal uzteks ir dviems.

Ziurek kokia pirksi, nes tos sportines kimba gerai, ale ir dyla greitai. Turejau Dunlop kazkokia is Sportmax serijos, ten ir taip protekoriaus minimaliai, tai ji padla labai greitai nudilo per vidury ir jau atrode kaip plika po sezono :-/ Ir forma jos tokia y trikampy nesanti, guldymui labiau skirta. Nors ir gana agresyviai vazinejau, bet vis tiek tai nera sportbaikas ir turesi "liurbio protektoriu" paskui :)
Bridgestone ziurek kokias kur protektorius daugmaz vienodas per visa padanga, tiek krastuos, tiek vidury (BT 012R, BT020R).