Tema: Re: enduro batai
Autorius: zhaltas
Data: 2010-05-21 20:00:35
nu bbz kam ten jie skirti, gal kazkiek ir apsaugai ir patogumui.
padas kazkoks vos ne plonos plasmases idomios tokios, visi batukai verstos odos mikstutes su daug skyluciu kulnas tvirtesnis keliu sluoksniu tai bate gerai koja suspaudzia viskas prigula nei krust ;) man ziauriai su jais patogu tiek bate, tiek po keliones/varzybu kokiam busike namo grizt etc, plius sakau plovimui, imeti i skalbenke ir uzhsidedi kaip naujus. Ziema cia kai vaziavom 'ralis link pajurio" nu tai aisku buvo iskart kad bus slapia ir salta, lapkricio vidurys, tai isvis dejausi neoprenines kojines gal 5mm vietoj tu batuku, batuose jiem palikta vietos tai super buvo, suslapau aisku pirmam pelkyne t.y 100m nuo starto, bet kojom tai net karshta buvo :D
Nepirksiu daugiau gyvenime enduro batu be vidiniu batuku.