Tema: Re: enduro batai
Autorius: zhaltas
Data: 2010-05-20 08:50:37
tai tu nevardink is savo varpines savu isivaizduojamu pliusu :) niekam neidomus.
as bendraja prasme apie patoguma gi.
oro salygos
saugumas
patogumas vezhtis kazka, bent pvz tase su lape ar maximos maiseli su olum ir venogretu, nekalbant apie kazka daugiau ar didesnio
mobilumas, kai dazniausiai buna atsiranda poreikis staiga biski kulturingiau atrodyt nei kasdiena ar pavaziuot tolimesni atstuma, automobilyje ner bedos laikyt reikalingus daigtus kurie reikalingi nebutinai kiekviena diena bet betkada po ranka.
niekur greiciau nenuvaziuosi, nei su auto, pradedant kaunu ir baigiant visais kitais mazesniais miesteliais
nieko nesutaupysi lyginant su siuolaikiniais ekonomiskais auto
parkes pastoviai pro langa ziuret ar dar nenupiso
ir nupis ta kiaule vistiek kazkada ir liks sedet ir vergkt :D