Tema: Re: enduro batai
Autorius: zhaltas
Data: 2010-05-20 23:25:23
nu tay vazinekit, jei jum gyvenimo budas, bet kam gincytis kad patogiau etc etc jei taip tikrai nera.
Nevisu gi darbas vienodas nuvaziuot 8.00ryte iki fabriko ir po pamainos 16:00 pizdint namo.
milionas tu nepatogumu, kad ir suo paciu mob. tel. ir dar visur kitur kur tik nepasisuksi.
Ir kurioj vietoj tas smagumas viduri dienos kamsciuose kur debilu nemokanciu vaziuot milionas aplinkui?
Man tai kazkaip tas smagumas visai kitur, vakare po darbo, su draugais, apytustem gatvem ar tai kazkoki mini tripa uzmiestin...
as nejoks priesas tu motociklu, vazinejau , vazineju ir vazinesiu, bet toks aklas fanatizmas tai cia jau BEDA :DDD