Tema: Re: mocas nekaltybes praradimui
Autorius: Mohammedas
Data: 2009-03-05 16:33:19
man visada sitas klausimas kyla ka daryti, nors sitacijos nebuvo dar.
vaziuoti nesiparinant kiaurai? as karta plyta lenkime pervaziavau, vidurio
juostoj gulejo, tai toki voblinga (tank slaperi) pagavau kad ciut
neapsimyzau/triedziau, nes priestai tokiu pat voblingu ranka susilauziau,
bet suns nepersoksi kaip plytos juk...? cia su supermoto

--
supermoto.lt

"-RaMaS-" <ramgavNOSPAM@gmail.com> wrote in message
>O va sunis (o ypac tu palaidu sunu savininkus) tai uz kiausu ir ant sakos..
>
> "Matrix" <superku@freemail.lt> wrote in message

>>> b. vairavimo mokykloj visokiais verstais nevalytais
>>> c. per egz regitros yamaha
>>> d. kol brolis girtas pagriovy guljo pajemiau neklauss jo 600in

>>> 2. jamt kok nesena 125in "supermoto" stiliaus gaiduk palakstymui po