Tema: Re: mocas nekaltybes praradimui
Autorius: Matrix
Data: 2009-03-05 11:58:51
Ash pradejau priesh 3 metus su Kawasaki ZR-7S (750kbiku) 2001 metu.
Viskas buvo gerai kol negalvojau kad jau moku vazhiuot :)

Dabar po triju metu nebegalvoju kad moku vazhiuoti :) nors vazhineju :)
Viso labo buvo luzhe tik 5 shonkauliai, mentis i tris dalis ir plautyje
kraujo bala... praejo 2 metai ir vis tiek dar jauchiu :)

Sekmes renkantis motsa ir visai nesvarbu koki pasirinksi. Svarbu kaip
vazhinesi ir kaip tave saugos :))))
Mane gal ir saugojo, bet gi padla shuo shoko po ratais - lekiau ~100km/h
uzhstabdzhiau ir skridau labai nepatogiai.